Coaching C7 organitza dissabte un curs de risoteràpia

La propera Trobada Temàtica del mes d'abril serà sobre Coaching i PNL

Publicat el 06 de març de 2013 a les 18:42
El proper dissabte 9 de març, de 10 a 13 hores, tindrà lloc la sisena Trobada Temàtica dedicada a la Risoteràpia al Casal de les Escodines (carrer Sant Bartomeu, 50 de Manresa). En aquest cas, serà a càrrec de Jordi Espuña, formador i risoterapeuta. El taller, organitzat per l'Associació Coaching C7, és una experiència divertida i relaxant que a través de jocs, música, moviments i expressió permet connectar amb l'alegria més sincera. Mitjançant jocs i dinàmiques senzilles es prepara el terreny per propiciar un retrobament amb l'espontaneïtat, la creativitat, la complicitat, el joc i un estat mental de calma. S'afavoreix el riure profund ajudant a alliberar l'estrès i tensions, generant un estat de benestar positiu i agradable.
 
Després d'assistir a un taller o sessió de risoteràpia, la persona gaudirà d'una sensació de relaxació i felicitat i amb diversos beneficis físics i emocionals que ajudaran a millorar el dia a dia i les relacions amb els altres. A més, la persona pot aconseguir equilibrar-se emocionalment, desenvolupar la seva imaginació, tenir una actitud positiva, reforçar l'autoestima i pot ajudar a prevenir problemes digestius, cardiovasculars o migranyes.
 
El preu de la trobada temàtica és de 15 euros (10 euros pels socis). Cal fer una transferència bancària per inscriure's al número de compte de l'associació al Banc de Sabadell 0081-0049-59-0001701179 indicant el teu nom i el taller de risoteràpia. Més informació i inscripcions a coachingc7@gmail.com i http://coachingc7.com.
 
Per altra banda, el dissabte dia 20 d'abril, de 10 a 13 hores, tindrà lloc la setena Trobada Temàtica dedicada al Coaching i la PNL al Casal de les Escodines (carrer Sant Bartomeu, 50 de Manresa). En aquest cas, serà a càrrec del coach i formador, Jordi Simon. El taller, organitzat per l'Associació Coaching C7, té per objectiu introduir als participants en aquesta metodologia de facilitació i implementació de canvis, que uneix tot el bagatge del modelatge actual de la Programació Neurolingüística amb les últimes aportacions del Coaching. El preu de la trobada temàtica és de 15 euros (10 euros pels socis). Cal fer una transferència bancària per inscriure's al número de compte de l'associació al Banc de Sabadell 0081-0049-59-0001701179 indicant el teu nom i el taller de Coaching i PNL. Més informació i inscripcions a coachingc7@gmail.com i http://coachingc7.com.