Com cada 1 de gener, la Comunitat de Sant'Egidio de Manresa ha commemorat la Jornada Mundial per la Pau per recordar aquelles regions que pateixen guerres, terrorisme i violència amb una concentració a la plana de l'Om. Aquesta Jornada es viu en els cinc continents.
A l'acte s'han recordat les paraules que el Papa Francesc ha pronunciat aquest mateix dilluns al Vaticà en el marc de la Jornada, que s'han centrat, sobretot, en la necessitat de regular la Intel·ligència Artificial (IA).
Durant l'acte, diversos manresans originaris de zones en conflicte han explicat públicament les experiències que han viscut i les que viuen les seves famílies, algunes d'elles encara en les regions que pateixen violències.
[naciomanresa]
Com cada primer dia de l'any, Sant'Egidio recorda les regions que pateixen violències
Societat
Ha commemorat la Jornada Mundial per la Pau amb testimonis originaris de zones en conflicte
ARA A PORTADA
-
-
Successos Manresa acumula almenys vuit robatoris en locals de restauració des del juny Pere Fontanals
-
-
Esports Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
01 de gener de 2024 a
les 19:18
Actualitzat el
01 de gener de 2024 a les
19:22
Et pot interessar
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
