Com cada 1 de gener, la Comunitat de Sant'Egidio de Manresa ha commemorat la Jornada Mundial per la Pau per recordar aquelles regions que pateixen guerres, terrorisme i violència amb una concentració a la plana de l'Om. Aquesta Jornada es viu en els cinc continents.
A l'acte s'han recordat les paraules que el Papa Francesc ha pronunciat aquest mateix dilluns al Vaticà en el marc de la Jornada, que s'han centrat, sobretot, en la necessitat de regular la Intel·ligència Artificial (IA).
Durant l'acte, diversos manresans originaris de zones en conflicte han explicat públicament les experiències que han viscut i les que viuen les seves famílies, algunes d'elles encara en les regions que pateixen violències.
[naciomanresa]
Com cada primer dia de l'any, Sant'Egidio recorda les regions que pateixen violències
Ha commemorat la Jornada Mundial per la Pau amb testimonis originaris de zones en conflicte
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de gener de 2024 a les 19:18
Actualitzat el 01 de gener de 2024 a les 19:22
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III