"Missatges clars i valents per educar adolescents" és la conferència que obrirà aquest dijous, 13 de setembre, el 5è cicle de xerrades per a mares i pares 2011-2012 que or ganitza l'Ajuntament de Manresa. Eva Bach, pedagoga, formadora de l'àrea de Pedagogia Sistèmica de l'Institut Gestalt i escriptora serà l'encarregada d'oferir la seva visió de l'adolescència en un acte que començarà a les 8 del vespre, a la sala d'actes de la Fundació Universitària del Bages(FUB).
L'autora de best-sellers com Des-educa't. Una proposta per viure i conviure millor (2004), Adolescentes, qué maravilla (2008) o La asertividad. Para gente extraordinaria (2008) parlarà de les semblances i diferències dels adolescents actuals dels d'altres temps i de quines són les seves necessitats essencials i les seves emocions.
També parlarà de quina és la tasca que correspon als pares i mares, dels requisits i actituds recomanables per educar-los amb èxit i, sobretot, de com actuar per viure millor aquesta etapa de la vida dels nois i noies.
L'Ajuntament de Manresa ofereix per cinquè any consecutiu un cicle de xerrades informatives per a famílies amb infants i joves en edat escolar en el qual també es parlarà de temes com les xarxes socials i la seguretat a Internet, l'alimentació dels infants i la relació família-escola.
El cicle, que forma part del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC), l'organitzen conjuntament per un grup d'escoles de primària de Manresa, les Associacions de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA), la Federació d'Associacions de Mares i Pares (FAMPA), les AMPA dels instituts, la Fundació Universitària del Bages (FUB) i, a partir d'aquest curs, la Federació d'Associacions de Mares i Pares de Catalunya (FAPAC).
Comença el 5è cicle de xerrades per a pares i mares
Aquest dijous, amb una conferència sobre com educar els adolescents
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’octubre de 2011 a
les 15:19
Et pot interessar
-
Societat
Manresa renova l'àrea infantil de la plaça de la Música
-
Societat
Obres a la cruïlla de la carretera de Vic amb Era Firmat i Lladó per millorar la mobilitat
-
Societat
Una mare i els seus fills, desnonats per un fons voltor al Barri Antic de Manresa
-
Societat
El Ualapop al Carrer torna amb 78 parades en la seva novena edició
-
Societat
L'escola bressol Petit Estel de Súria obre una aula de lactants
-
Societat
Manresa il·luminarà la façana de l'Ajuntament de blau pel Dia contra el maltractament infantil
