Aquest dilluns han començat els treballs d'arranjament de la part de sota del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós de Bages per tal de minimitzar la presència de coloms en aquest punt, un espai públic molt concorregut i on s'han de dur a terme tasques de neteja extraordinàries a causa de la presència d'excrements d'aquests animals.
Concretament, les tasques que s'hi estan fent consisteixen a rejuntar els espais que hi ha actualment entre els arcs ceràmics i el tauler, per evitar d'aquesta manera que els ocells hi nidifiquin.
Aquesta actuació és fruit dels bons resultats que es van obtenir durant la prova pilot que es va executar en un dels arcs, durant el passat mes d'octubre. En una propera fase s'actuarà en l'arc metàl·lic davanter.
És previst que els treballs finalitzin d'aquí a un mes.
[naciomanresa]
Comencen els treballs per treure coloms al Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
És previst que l'actuació finalitzi d'aquí a un mes
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de febrer de 2024 a
les 21:23
Actualitzat el
27 de febrer de 2024 a les
21:28
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós de Bages arranja la teulada de l'Escola Municipal de Música
-
Societat
Sant Vicenç reurbanitzarà aquest estiu el carrer Maria Gimferrer en plataforma única
-
Societat
Un ajut de Salut permetrà al Dr. Ignasi Puig dedicar-se a la recerca en càncer colorectal
-
Societat
Manresa fixa les tarifes del nou servei municipal de bicicletes elèctriques Baik
-
Societat
La PAHC Bages reclama una solució urgent per a un infant amb paràlisi cerebral sense aigua a casa
-
Societat
La 5a Escola de Salut de Súria programa més de vint activitats entre febrer i juny
