L'accés de vianants als barris de Santa Maria i Bellavista de Súria millorarà amb la construcció d'una vorera entre les instal·lacions d'Ampans i l'actual tram asfaltat que porta a la cruïlla del carrer Tarragona i l'avinguda Santa Bàrbara. Les obres s'han iniciat aquest dilluns.
El projecte preveu urbanitzar el lateral dret de la carretera per tal de solucionar la discontinuïtat existent de l'itinerari de vianants per aquest marge. D'aquesta manera es donarà continuïtat al pas de vianants, millorant la intersecció amb el carrer Girona. També s'hi faran dos nous passos de vianants i altres mesures, com l'execució d'un element reductor de velocitat dels vehicles i la millora del drenatge de la carretera.
Aquest projecte ha estat impulsat per l'Ajuntament de Súria a través d'un conveni amb la Diputació de Barcelona, que també s'ha encarregat d'adjudicar les obres. L'import del projecte és de 380.790,33 euros, IVA inclòs.
La durada aproximada de les obres serà d'uns cinc mesos. Puntualment es poden produir talls parcials de trànsit per tal de facilitar el desenvolupament dels treballs en alguns punts de l'àrea afectada.
A l'entorn de la nova vorera s'hi portaran a terme altres actuacions de millora, com la instal·lació de punts d'enllumenat, passos de vianants, mobiliari urbà i altres serveis.
Comencen les obres de la nova vorera entre Santa Maria i Bellavista amb el centre urbà de Súria
La durada aproximada dels treballs serà d'uns cinc mesos
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 03 d’octubre de 2023 a les 20:11
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent