La plataforma No + morts a la C-55 i la FAVM convoquen el proper dissabte 25 de setembre, a les 5 de la tarda, una concentració al punt quilomètric 14 de la C-55 arran de l'últim accident mortal en aquest punt. La convocatòria és a 3/4 de 5 al Parc de l'Alvèrnia – La Puntual i el tall es realitzarà a les 5, davant del Pont de Monistrol de Montserrat.
La concentració ve motivada per l'accident mortal de la manresana Nadila Yilali de 25 anys, el passat dissabte 11 de setembre en el mateix punt quilomètric on es realitzarà el tall. En aquest tall també es recordarà la veïna del Vendrell, de 26 anys, morta en accident a l'alçada d'Abrera el 10 d'octubre de l'any passat. En aquell cas no es va poder fer el tall degut a les restriccions causades per la pandèmia.
Amb aquest tall, la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa i la Plataforma No + morts a la C-55, reivindiquen la urgent necessitat de desdoblar la C-55 en el seu tram Manresa-Monistrol i la gratuïtat de la C-16. Consideren que la C-55 "és una via absolutament saturada per l'alta densitat de trànsit, que de fa ja masses anys no respon a les necessitats de comunicació de la comarca".
Concentració a la C-55 per reivindicar la millora de la mobilitat i la reducció de la sinistralitat
Es farà dissabte a la cruïlla amb el pont de Monistrol de Montserrat, on es va produir el darrer accident mortal, el passat 11 de setembre
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de setembre de 2021 a
les 16:27
Actualitzat el
21 de setembre de 2021 a les
16:41
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Lacetània celebra 40 anys de jornades amb el focus en la producció i el consum sostenibles
-
Societat
L'actriu Mont Plans i 150 persones bufen les 25 espelmes de l'Equip d'Atenció Primària Artés
-
Societat
Memoria.cat publica en línia els continguts de l'exposició sobre Manresa l'any de la mort de Franco
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
-
Societat
Jornada de portes obertes per a futurs residents a l'Hospital Sant Joan de Déu
