Les fundacions Jubert Figueras i Oncolliga celebren un concert benèfic de gospel al Teatre Kursaal de Manresa aquest dissabte 29 d'octubre de 2011 a dos quarts de nou del vespre. L'objectiu del concert, a part de recaptar fons per a les activitats d'ambdues fundacions, és apropar-se al públic de la Catalunya central. Les entrades es poden comprar a través del web kursaal.cat i a les taquilles del teatre. En el concert hi intervindran dues formacions de gospel catalanes: el grup barceloní Loiola Gospel Cor i el grup gironí els Gospelians.
La Fundació Jubert Figueras (FJF) és una entitat sense ànim de lucre, de tipus assistencial que neix l'any 2003 amb la missió de millorar la qualitat de vida de les famílies de malalts, amb pocs recursos econòmics, que es veuen obligades a desplaçar-se a l'àrea de Barcelona i lluny del seu domicili habitual, degut a la necessitat d'un ingrés hospitalari o tractament que només es pot realitzar en un hospital de referència.
La Fundació Privada Lliga Catalana d'ajuda oncològica, Oncolliga, ubicada a Barcelona i a les comarques barcelonines, és una entitat sense afany de lucre que té objectiu principal oferir, a través de professionals especialitzats, suport psicosocial a les persones diagnosticades d'una malaltia oncològica i al l'entorn familiar.
Concert benèfic de gospel, aquest dissabte al Kursaal
Societat
La recaptació anirà destinada a col·laborar amb les fundacions Jubert Figueras i Oncolliga
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
-
Successos Mor un conductor de bus a l'estació de Manresa mentre esperava per sortir cap a Moià Redacció
Publicat el
27 d’octubre de 2011 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
