Les fundacions Jubert Figueras i Oncolliga celebren un concert benèfic de gospel al Teatre Kursaal de Manresa aquest dissabte 29 d'octubre de 2011 a dos quarts de nou del vespre. L'objectiu del concert, a part de recaptar fons per a les activitats d'ambdues fundacions, és apropar-se al públic de la Catalunya central. Les entrades es poden comprar a través del web kursaal.cat i a les taquilles del teatre. En el concert hi intervindran dues formacions de gospel catalanes: el grup barceloní Loiola Gospel Cor i el grup gironí els Gospelians.
La Fundació Jubert Figueras (FJF) és una entitat sense ànim de lucre, de tipus assistencial que neix l'any 2003 amb la missió de millorar la qualitat de vida de les famílies de malalts, amb pocs recursos econòmics, que es veuen obligades a desplaçar-se a l'àrea de Barcelona i lluny del seu domicili habitual, degut a la necessitat d'un ingrés hospitalari o tractament que només es pot realitzar en un hospital de referència.
La Fundació Privada Lliga Catalana d'ajuda oncològica, Oncolliga, ubicada a Barcelona i a les comarques barcelonines, és una entitat sense afany de lucre que té objectiu principal oferir, a través de professionals especialitzats, suport psicosocial a les persones diagnosticades d'una malaltia oncològica i al l'entorn familiar.
Concert benèfic de gospel, aquest dissabte al Kursaal
La recaptació anirà destinada a col·laborar amb les fundacions Jubert Figueras i Oncolliga
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2011 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»