Els Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central han denunciat penalment un conductor veí de Sallent, Franciso R.G, de 55 anys, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària. L'infractor circulava per la carretera C-16 el dia 10 de gener a l'alçada de Balsareny quan va alertar la presència dels Mossos d'Esquadra. Segons fonts policials, el conductor es va aturar al carril d'acceleració i els agents van apropar-s'hi per comprovar si tenia algun problema. Els agents van observar que el conductor presentava signes evidents que havia begut i van fer-li la prova d'alcoholèmia que va donar una taxa d'1,01 mg/l d'aire expirat, el quàdruple del permès.
Els fets van tenir lloc el passat 10 de gener quan passaven cinc minuts de dos quarts de dues del migdia. L'home ha estat cridat a declarar als jutjats de Manresa aquest dijous i ha quedat en llibertat amb càrrecs.
Condueix begut i atura el cotxe al mig de la C-16 en veure la policia
El conductor, de Sallent, quadruplicava el màxim d'alcohol permès
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2012 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
