L'incendi que crema des de poc abans de 2/4 de 10 del matí d'aquest dimecres en un edifici situat al número 150 de la carretera del Pont de Vilomara de Manresa, amb una columna de fum molt densa que és visible des de diversos punts de la ciutat, es troba ja en fase de control, segons els Bombers.
L'incendi ha portat alguns veïns a pujar fins al terrat de l'edifici. A través de l'escala interior, els bombers han pogut superar les cinc plantes i arribar al terrat on han fet baixar les persones que s'hi trobaven, excepte dues, una de les quals té mobilitat reduïda i que, possiblement, haurà de ser desallotjada a través d'una escala externa de camió.
Quan fa una hora i mitja del primer avís, els Bombers donen l'incendi per controlat, després que s'hagi extingit al cel obert, des d'on s'ha propagat d'una planta a l'altra, i en el tercer i el cinquè pis. Ara mateix treballen en el segon.
Segons la primera hipòtesi, l'incendi s'ha originat a la tercera planta des d'on s'ha propagat a través del cel obert a la segona i la cinquena. Els veïns de les plantes superiors de l'edifici han fugit al terrat, i els Bombers han confinat els veïns de les altres plantes a casa seva.
Un cop els Bombers han donat per neta de fum l'escala interior, han arribat al terrat on han obert el camí als veïns que allà es trobaven, excepte les dues persones que hi són a hores d'ara, que seran desallotjades, segurament, amb una escala de camió exterior.
Controlat l'incendi d'un edifici de Manresa que manté gent confinada al terrat
Societat
Les flames s'han propagat pel cel obert i han entrat als pisos de la segona, tercera i cinquena planta
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La companyia Els Carlins reinventa el drama d'«Agost» amb una comèdia de teatre dins del teatre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78) Xavier Sucarrats
-
Societat Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa Pere Fontanals
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
Publicat el
06 de febrer de 2019 a
les 09:56
Actualitzat el
06 de febrer de 2019 a les
14:34
Et pot interessar
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
-
Societat
Súria neteja les lleres del Cardener i de la riera d'Hortons a Cal Trist
-
Societat
Manresa se suma al Dia Mundial de la Salut Mental amb un ampli programa
-
Societat
L'avantsala de la Festa de la Verema del Bages arriba aquest dijous amb la Nocturna Vinum
