Aquest divendres, al Centre de l'Aigua de Can Font, el cicle formatiu superior d'Animació sociocultural i turística de l'Institut Guillem Catà de Manresa i la Fundació Aigües Manresa-Junta de la Séquia han signat un primer conveni de col·laboració anual.
L'acord recull totes aquelles col·laboracions que els darrers anys s'han anat realitzant, començant per la més immediata, aquest diumenge, quan els alumnes d'Animació col·laboraran en una nova edició de la Transéquia. Des de fa algunes setmanes membres del Parc de la Séquia i del Grau superior han preparat el recorregut sobre el terreny, han col·laborat en les inscripcions i, finalment, seran a la recepció final de l'Agulla per als participants de la mini-Transéquia o de la Transéquia.
El conveni ha estat signat per Laia Muns, directora del Parc de la Séquia, i de Carles Lapeña, director de l'Institut Guillem Catà, ambdós acompanyats per tècnics del Parc de la Séquia i dels mateixos nois i noies que són a la recta final dels seus estudis professionals. 
							
																					
														
								Conveni entre l'Institut Guillem Catà i la Fundació Aigües de Manresa
Recull la col·laboració dels alumnes del cicle formatiu superior d'Animació sociocultural i turística en actes organitzats per la Fundació, entre els quals la Transéquia
 
        - Carles Lapeña i Laia Muns després de signar el conveni -
- INS Guillem Catà
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 04 de març de 2023 a les 16:55
										Actualitzat el 04 de març de 2023 a les 17:06
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															