Aquest divendres, al Centre de l'Aigua de Can Font, el cicle formatiu superior d'Animació sociocultural i turística de l'Institut Guillem Catà de Manresa i la Fundació Aigües Manresa-Junta de la Séquia han signat un primer conveni de col·laboració anual.
L'acord recull totes aquelles col·laboracions que els darrers anys s'han anat realitzant, començant per la més immediata, aquest diumenge, quan els alumnes d'Animació col·laboraran en una nova edició de la Transéquia. Des de fa algunes setmanes membres del Parc de la Séquia i del Grau superior han preparat el recorregut sobre el terreny, han col·laborat en les inscripcions i, finalment, seran a la recepció final de l'Agulla per als participants de la mini-Transéquia o de la Transéquia.
El conveni ha estat signat per Laia Muns, directora del Parc de la Séquia, i de Carles Lapeña, director de l'Institut Guillem Catà, ambdós acompanyats per tècnics del Parc de la Séquia i dels mateixos nois i noies que són a la recta final dels seus estudis professionals.
Conveni entre l'Institut Guillem Catà i la Fundació Aigües de Manresa
Societat
Recull la col·laboració dels alumnes del cicle formatiu superior d'Animació sociocultural i turística en actes organitzats per la Fundació, entre els quals la Transéquia
- Carles Lapeña i Laia Muns després de signar el conveni -
- INS Guillem Catà
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
04 de març de 2023 a
les 16:55
Actualitzat el
04 de març de 2023 a les
17:06
Et pot interessar
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
