La Fundació Turisme i Fires de Manresa, dedicada a la promoció de la ciutat de Manresa i la seva àrea d'influència, precisa incorporar un/a creador/a de continguts per a donar suport a l'equip de comunicació de Manresa 2022.
Les tasques a desenvolupar és la redacció de continguts (newsletters, notes de premsa, reportatges, etc), coordinar la creació de continguts segons el pla executiu de comunicació i donar suport a l'execució del pla de comunicació.
Per ser admeses i prendre part en aquest procés selectiu, les persones hauran de tenir titulació universitària o equivalent o tècnic especialista (Mòduls nivell 3) o certificats de professionalitat del mateix nivell o qualificació acreditada equivalent; experiència en redacció de continguts en català; es valorarà l'experiència en redacció de continguts en castellà i anglès; experiència i coneixements en l'ús d'un o diversos programes de disseny i creació gràfica (InDesign, Photoshop, Illustrator), entre altres experiències que també es valoraran.
Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu hauran d'omplir la sol·licitud que trobaran al lloc web www.manresaturisme.cat/ofertesdefeina o a l'Oficina de Turisme de Manresa, i adjuntar-hi el seu currículum professional i la documentació necessària, i fer-ho arribar a la Fundació Turisme i Fires abans del dilluns 27 de setembre de 2021 a les 14:00 h. Telemàticament: amb un correu electrònic a laiapuig@manresaturisme.cat o presencialment a l'Oficina de Turisme de Manresa, Plaça Major, 10, 08241, Manresa.
Convoquen una plaça de creador de continguts pel projecte Manresa 2022 Transforma
Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu hauran d'omplir la sol·licitud que trobaran al lloc web o a l'Oficina de Turisme de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2021 a les 14:12
Et pot interessar
-
Societat Espectacular simulacre a la Joviat per entrenar els futurs professionals d'emergències
-
Societat Més de 2.200 alumnes de secundària es formen en solidaritat i salut a Althaia
-
Societat Dilluns començarà una nova fase dels treballs de rehabilitació del Pont de Sant Francesc
-
Societat Althaia atén una quarantena de casos de trastorns alimentaris de joves i adolescents en un any
-
Societat Les activitats extraescolars es mostraran aquest dissabte en una festa a Manresa
-
Societat Càritas Manresa va donar cobertura a 611 persones durant el 2024