El col·lectiu Crits de la Terra va portar en bicicleta fins a la plaça Major de Manresa, dissabte passat, les seves reclamacions per aturar el soterrament del tram urbà de la línia dels FGC, i fer més i millors carrils bici a més de la creació d'un parc de bicicletes elèctriques municipals per fer servir per la ciutat.
La convocatòria va consistir en un recorregut en bicicleta des de la plaça Prat de la Riba i un cop davant l'Ajuntament es va llegir el manifest mentre es realitzava una performance per alertat dels perills de la crisi climàtica. A l'actuació, una noia es troba amb una soga al coll sobre un bloc de gel que es desfà.
Crits de la Terra porta la necessitat de més carril bici i d'aturar el soterrament de la línia dels FGC al carrer
Els organitzadors van fer una pedalada des de la plaça Prat de la Riba fins a la Major, on van realitzar una "performance" per denunciar els efectes de la crisi climàtica
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa estudia què fer amb el superàvit de 2024 després del canvi de Pedro Sánchez Redacció
-
-
Manresa recupera la memòria de les persones ateses a l'Hospital de Sant Andreu durant la Guerra Civil Redacció
-
El Torneig Premier omplirà de futbol base amb 38 equips en tres camps de Manresa aquest dissabte Redacció
Publicat el 04 de juny de 2023 a les 21:49
Actualitzat el 04 de juny de 2023 a les 21:54
Et pot interessar
-
Societat
Althaia presenta el seu creixement científic en la primera Jornada de Recerca
-
Societat
Treballs d'arranjament del paviment de la parada de bus de Plaça Valldaura
-
Societat
La Pujada del Tió de Navarcles reuneix centenars de famílies en la seva quarta edició
-
Societat
Càritas Manresa presenta la campanya Cors Solidaris amb Pep Callau a la plaça Neus Català
-
Societat
El Casino s'omple en el primer acte de CGT per denunciar l'emergència social i educativa
-
Societat
El Casal de Joves de Santpedor ha celebrat 16 anys amb dues setmanes d'activitats especials
