Curs gratuït a Cardona sobre participació interna a les entitats

Organitzat per la Fundació Pere Tarrés

Publicat el 12 de maig de 2014 a les 20:16
La Fundació Pere Tarrés, amb el suport del Programa d'Innovació i Qualitat Democràtica del Departament de Governació i Relacions Institucionals, organitza el curs "La participació a les entitats", de caràcter gratuït, del 22 de maig al 26 de juny a Barcelona.
 
El curs pretén donar eines a les entitats perquè puguin afrontar un pla de millora de la participació interna de l'entitat. El curs està adreçat a professionals o directius del món associatiu i està orientat a fomentar la reflexió entorn de la qualitat democràtica.
 
El curs s'impartirà del 22 de maig de 2014 al 26 de juny de 2014, els dijous de 16 a 19 hores i constarà de 25 hores lectives. La data límit d'inscripció és el 14 de maig de 2014. Les places són limitades.
 

Més informació

Escull Manresa com la teva font preferida de Google