L'Espai Joan Amades acollirà aquest divendres, entre 2/4 de 7 de la tarda i 2/4 de 9 del vespre, un seguit de debats i discussions en què el jovent i les entitats juvenils podran compartir diverses propostes per transformar la realitat juvenil catalana i contribuir a l'elaboració de la Carta Catalana de Joventut.
Aquesta trobada s'emmarca en els espais de participació que el CNJC ha programat per al disseny del document: deu trobades territorials i sectorials en diferents ciutats del territori català, el Congrés Català de la Joventut (que se celebrarà el 13 i 14 de maig) i les trobades de retorn on s'exposaran les conclusions als diferents grups territorials i sectorials.
L'objectiu de la trobada és donar resposta a les noves necessitats sorgides que han deixat l'anterior Carta obsoleta. Així doncs, el CNJC considera primordial fomentar un debat ampli i transversal entre joves on es reflexioni i, posteriorment, es construeixi unes propostes que facin front als reptes i problemàtiques que afronten les persones joves.
Debat sobre la 4a Carta Catalana de la Joventut, divendres a l'Espai Joan Amades
Societat
S'hi farà una trobada per a l'elaboració de la 4a Carta Catalana de Joventut impulsada pel Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC)
ARA A PORTADA
-
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
01 de març de 2017 a
les 15:06
Et pot interessar
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
-
Societat
Alumnes de centres del Bages es concentraran dimecres a Manresa contra l'aturada de sortides
