Els Mossos d'Esquadra investiguen un furt que s'ha produït aquest dimarts al migdia a l'aparcament del Gros Mercat del carrer Sallent, al polígon dels Dolors, de Manresa pel mètode del furt de la sembla, que consisteix en despistar la víctima mentre carrega el vehicle per furtar-li efectes personals que ha deixat descuidats.
En aquest cas, els fets han passat a 2/4 d'1 del migdia quan una dona estava carregant les bosses de la compra al seu cotxe a l'aparcament del Gros Mercat i uns individus han deixat caure unes monedes al terra. Quan la dona s'ha despistat amb la caiguda de les monedes, un dels pispes li ha sostret la bossa de mà amb diners, documentació i el mòbil.
Els Mossos d'Esquadra avisen la ciutadania que siguin especialment curosos amb els seus efectes quan es trobin realitzant compres en establiments amb aparcament. El mètode del furt de la sembra consisteix en distreure la víctima amb unes monedes -com en aquest cas- o indicant-li que té un pneumàtic fluix, per exemple, mentre una altra persona furta efectes personals que la persona ha deixat sobre o a dins del vehicle.
Deixen caure unes monedes a terra i li furten la bossa de mà quan es distreu
Els pispes han usat el mètode del "furt de la sembla" a l'aparcament del Gros Mercat de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2021 a
les 13:54
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
