El sindicat CSIF ha denunciat que aquest dijous s'ha produït una agressió a una funcionària de la presó de Lledoners. Els fets han tingut lloc al voltant de 2/4 de 10 del matí quan s'ha produït una baralla entre dos interns. Els funcionaris, segons el CSIF, han hagut d'avisar reforços degut a "l'agressivitat que manifestaven".
Una de les funcionàries ha intentat escorcollar un dels interns i aquest "l'ha agafat pels cabells i l'ha llançat al terra". A través d'un comunicat lamenten que l'agressor li ha trencat una dent, li ha arrencat cabells i l'ha insultada. El sindicat lamenta que aquest no és un incident aïllat sinó que "fa diversos mesos que s'acumulen incidents molt greus" a Lledoners.
El 9 de novembre, CCOO denunciava que l'agressió d'un intern a dos funcionaris va estar a punt de desembocar en un motí quan una quinzena més de presos van intentar instigar a la resta per afegir-se a l'agressió provocant importants aldarulls al mòdul de residents número 3, tal i com va informar NacióManresa.
[naciomanresa]
Denuncien l'agressió a una funcionària de la presó de Lledoners
Societat
El sindicat CSIF lamenta que fa mesos que s'acumulen "incidents molt greus" al centre penitenciari
ARA A PORTADA
-
Política «S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre» Ferran Casas i Manresa | Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Una col·lecta popular vol fer realitat un gegant en memòria de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
Publicat el
14 de desembre de 2023 a
les 20:05
Actualitzat el
14 de desembre de 2023 a les
20:15
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions de trànsit aquest dissabte al Remei pel mercat de segona mà
-
Societat
Comença l'enderroc de l'edifici d'entrada a Puigmercadal des de la Muralla del Carme
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil al monument Metralla el 14 d'octubre
-
Societat
L'Institut Lacetània incorpora «Cinema en curs» per apropar el cinema a l'alumnat
-
Societat
Més de 200 persones omplen la sessió sobre els ajuts per rehabilitar el Centre Històric de Manresa
-
Societat
Vaga a l'institut del Pont de Vilomara: els alumnes es planten per la cancel·lació de sortides
