Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central van denunciar penalment, un home, de 50 anys, de nacionalitat espanyola i veí d'Esparreguera (Baix Llobregat), fer un ús d'un document autèntic sense estar-ne legitimat.
La investigació es va iniciar el passat 26 de març quan un vigilant municipal de Monistrol de Montserrat va observar un vehicle estacionat en un espai reservat per minusvàlids sense la targeta corresponent.
Quan el propietari va anar a recollir el vehicle, el vigilant li va demanar la targeta, però aquesta no coincidia ni amb les dades ni la fotografia de la persona que en feia ús. Per aquest motiu, li va intervenir la targeta per tal enviar-la al grup de recerca i documentació (GRD) dels Mossos d'Esquadra, encarregats de verificar la seva autenticitat.
Després de diverses gestions, els mossos van comprovar que el titular de la targeta havia mort. Aquest home l'any 2016, havia denunciat la seva pèrdua i havia demanat una nova còpia a l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca.
Davant d'aquests fets, els mossos van denunciar penalment la presumpte utilització d'un document autèntic sense estar-ne legitimitat.
Denuncien un conductor al Bages per utilitzar la targeta de minusvàlid d'un difunt
Societat
El titular, ja difunt, havia denunciat la seva pèrdua l'any 2016
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
02 de maig de 2019 a
les 11:20
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
