L'Ajuntament de Navàs ha obert al públic aquest mes de juliol l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, que és la nova porta d'entrada a l'edifici consistorial. L'OAC es troba ubicada a la planta baixa de l'Ajuntament, de fàcil accés i amb un ascensor que posa fi a les barreres arquitectòniques que patia el principal edifici municipal.
A l'OAC s'hi poden fer tràmits presencials ràpids i tota mena de gestions relacionades amb l'Ajuntament, registre, empadronaments, demanar informació, fer reserves per les pistes de tennis i pàdel, el registre d'habitatges de protecció oficial, cites amb càrrecs electes i tècnics, entre altres diligències. La posada en marxa d'aquest nou servei ha coincidit amb l'estrena d'una nova centraleta telefònica que substitueix l'antiga i n'amplia els recursos amb la voluntat de millorar l'atenció no presencial.
La principal missió d'aquest servei és l'atenció personalitzada del públic, assessorar a l'hora de fer tràmits, facilitar i agilitzar les relacions dels ciutadans amb l'administració pública. Els horaris d'atenció al públic durant els mesos d'estiu, és de dilluns a divendres de 8 a 2/4 de 3 de la tarda, i els dissabte de 9 a 2/4 de 12 del matí.
A la planta baixa també hi ha una sala de reunions polivalent que s'ofereix, tant a les entitats com en els diferents departaments i serveis de l'Ajuntament, per fer-hi trobades i sessions de treball.
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania és un dels projectes emblemàtics impulsat per l'actual equip de govern i l'alcalde Josep Oliva en aquesta legislatura, que sempre l'ha defensat com un model d'administració més pròxima, àgil i eficient.
En el mateix edifici, a la primera planta s'hi han instal·lat els Serveis Socials, i a la segona planta, s'hi ha traslladat els Serveis Urbanístics i l'oficina del POUM. Els canvis han alliberat nous espais que permetran fer millores al Registre Civil, Servei d'Ocupació i Notaria. Els despatxos dels regidors, l'alcaldia i secretaria continuen a la primera planta.
En el subsòl del mateix edifici hi ha dues plantes destinades a acollir el nou arxiu municipal, que es posarà en marxa a la tardor, dotat d'una infraestructura moderna i pràctica, per acollir les cinc mil caixes de documentació municipal que s'hi custòdia.
A l'OAC s'hi poden fer tràmits presencials ràpids i tota mena de gestions relacionades amb l'Ajuntament, registre, empadronaments, demanar informació, fer reserves per les pistes de tennis i pàdel, el registre d'habitatges de protecció oficial, cites amb càrrecs electes i tècnics, entre altres diligències. La posada en marxa d'aquest nou servei ha coincidit amb l'estrena d'una nova centraleta telefònica que substitueix l'antiga i n'amplia els recursos amb la voluntat de millorar l'atenció no presencial.
La principal missió d'aquest servei és l'atenció personalitzada del públic, assessorar a l'hora de fer tràmits, facilitar i agilitzar les relacions dels ciutadans amb l'administració pública. Els horaris d'atenció al públic durant els mesos d'estiu, és de dilluns a divendres de 8 a 2/4 de 3 de la tarda, i els dissabte de 9 a 2/4 de 12 del matí.
A la planta baixa també hi ha una sala de reunions polivalent que s'ofereix, tant a les entitats com en els diferents departaments i serveis de l'Ajuntament, per fer-hi trobades i sessions de treball.
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania és un dels projectes emblemàtics impulsat per l'actual equip de govern i l'alcalde Josep Oliva en aquesta legislatura, que sempre l'ha defensat com un model d'administració més pròxima, àgil i eficient.
En el mateix edifici, a la primera planta s'hi han instal·lat els Serveis Socials, i a la segona planta, s'hi ha traslladat els Serveis Urbanístics i l'oficina del POUM. Els canvis han alliberat nous espais que permetran fer millores al Registre Civil, Servei d'Ocupació i Notaria. Els despatxos dels regidors, l'alcaldia i secretaria continuen a la primera planta.
En el subsòl del mateix edifici hi ha dues plantes destinades a acollir el nou arxiu municipal, que es posarà en marxa a la tardor, dotat d'una infraestructura moderna i pràctica, per acollir les cinc mil caixes de documentació municipal que s'hi custòdia.