Ensurt important a la xarxa de Rodalies de Catalunya el matí d'aquest diumenge. Una esllavissada sobre la via entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar, entre el Bages i el Vallès Occidental, ha provocat la sortida del primer eix d'un tren de la línia R4. Tot i la dimensió de l'accident, no ha calgut lamentar ferits ni importants danys materials.
Segons han informat des de Renfe, l'accident s'ha produït a 3/4 de 8 del matí en un tren que feia l'itinerari entre Manresa i Sant Vicenç de Calders, on viatjaven 37 passatgers. A l'espera d'un estudi en profunditat, tot indica que el temporal que travessa Catalunya ha estat la causa del sinistre.
Amb tot, Renfe ha activat tots els protocols establerts en coordinació amb Protecció Civil per procedir al transbordament dels viatgers a un altre tren, disposat en paral·lel, per evacuar-los de la zona. Pel que fa al servei, se circula en via única en el tram afectat, i s'està informant a través de tots els canals de comunicació i atenció al client.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Descarrila un tren de Rodalies de l'R4 entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar
Els 37 passatgers que viatjaven al comboi han resultat il·lesos
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2024 a
les 09:39
Actualitzat el
04 de març de 2024 a les
08:28
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
