Ensurt important a la xarxa de Rodalies de Catalunya el matí d'aquest diumenge. Una esllavissada sobre la via entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar, entre el Bages i el Vallès Occidental, ha provocat la sortida del primer eix d'un tren de la línia R4. Tot i la dimensió de l'accident, no ha calgut lamentar ferits ni importants danys materials.
Segons han informat des de Renfe, l'accident s'ha produït a 3/4 de 8 del matí en un tren que feia l'itinerari entre Manresa i Sant Vicenç de Calders, on viatjaven 37 passatgers. A l'espera d'un estudi en profunditat, tot indica que el temporal que travessa Catalunya ha estat la causa del sinistre.
Amb tot, Renfe ha activat tots els protocols establerts en coordinació amb Protecció Civil per procedir al transbordament dels viatgers a un altre tren, disposat en paral·lel, per evacuar-los de la zona. Pel que fa al servei, se circula en via única en el tram afectat, i s'està informant a través de tots els canals de comunicació i atenció al client.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Descarrila un tren de Rodalies de l'R4 entre Vacarisses i Castellbell i el Vilar
Societat
Els 37 passatgers que viatjaven al comboi han resultat il·lesos
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
03 de març de 2024 a
les 09:39
Actualitzat el
04 de març de 2024 a les
08:28
Et pot interessar
-
Societat
La videotrucada de consum de la Diputació s'estén als 29 municipis del Bages sense oficina
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges recull 8 queixes i 10 consultes a Manresa
-
Societat
74.214 euros d'IVA tanquen el conflicte judicial de la residència El Lledoner de Sant Fruitós
-
Societat
Manresa programa dos mesos d'activitats per parlar de la mort digna i el dol
-
Societat
Manresa reactiva els Patis oberts a tres escoles per a infants i joves de fins a 14 anys
-
Societat
Santpedor celebra la segona Tardor Feminista amb activitats d'octubre a desembre
