La Fundació Banc dels Aliments ha informat que s'han detectat participacions falsificades per al Sorteig del Nen en nom de la Fundació a Manresa i a Vilanova del Camí (Anoia). Es tracta de participacions amb el número 27082. La Fundació assegura que aquesta participació de loteria és del tot falsa i no té cap vinculació amb l'entitat. Dues veïnes de Manresa i Vilanova del Camí han alertat de l'estafa, que es podria estendre en altres localitats. L'entitat recorda que no ha emès cap tipus de loteria per cap dels sorteigs que tenen lloc en aquestes dates de Nadal.
La Fundació ha presentat una denúncia als Mossos d'Esquadra i espera que es pugui actuar de forma immediata contra aquesta estafa. Així mateix, s'ha demanat que es prengui cura a l'hora d'adquirir dècims i participacions i es recorda també que la Fundació Banc dels Aliments no ha emès cap tipus de loteria per cap dels sorteigs que tenen lloc en aquestes dates de Nadal.
Així mateix, la Fundació Banc dels Aliments recorda no té cap campanya de recollida de diners en marxa i que la única campanya promoguda per l'entitat és el Tió Solidari en col·laboració amb Catalunya Ràdio, Bonpreu i Abacus que pretén recollir menjar infantil per als nens més necessitats d'aquí.
Detecten loteria falsa de la Fundació Banc dels Aliments a Manresa
Són participacions falsificades amb el número 27082 per al Sorteig del Nen
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de desembre de 2012 a
les 20:44
Et pot interessar
-
Societat
La Fundació Sant Andreu Salut inaugura els nous espais de la residència de Navarcles
-
Societat
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat als centres educatius del Bages
-
Societat
Manresa se suma a l'Hora del Planeta amb l'apagada de monuments emblemàtics
-
Societat
Cardona inicia la restauració de la façana principal de l'Ajuntament
-
Societat
Manresa acull jornades de l'ICS per formar futurs professionals sanitaris
-
Societat
El Consell d'Infants del Bages aborda les fake news en un plenari a Sant Fruitós
