Detenen 4 persones per furtar en supermercats de Manresa

Els detinguts tenien alguns dels productes sostrets amagats en un cabàs de cotxet per bebès

Publicat el 15 d’agost de 2014 a les 11:29
Cotxet amb nina que feien servir per furtar als supermercats, Foto: Mossos


Agents dels Mossos d'Esquadra de la Comissaria de Manresa del grup de delinqüència urbana, van detenir el dia 12 d'agost dos homes i dues dones, d'entre 29 i 39 anys, veïns del Prat de Llobregat i Hospitalet de Llobregat, com a presumptes autors d'un delicte de furt.
 
El mateix dia 12, pels volts de les 6 de la tarda, un agent de paisà que estava realitzant tasques de seguretat ciutadana va rebre avís que dues persones havien intentat sostreure productes d'un supermercat de Manresa.
 
Amb la descripció dels dos autors facilitada per part del responsable de l'establiment, l'agent va iniciar recerca per la zona per tal de localitzar-los. Poc després, es van rebre dos nous avisos d'altres supermercats  on s'havien produït els mateixos fets i en què la descripció dels autors coincidia en tots ells.
 
Arran d'aquests fets, una patrulla de mossos va anar a recolzar l'agent que estava fent la recerca. Finalment, els agents van localitzar un dels sospitosos a l'interior d'una furgoneta que sortia d'un dels supermercats que acabava d'avisar.
 
Els mossos van aturar el vehicle i van comprovar que a l'interior hi havia quatre persones, dues de les quals coincidien amb les descrites pels responsables dels establiments.
 
En l'escorcoll de la furgoneta van trobar diversos productes d'alimentació, higiene i neteja. Alguns d'ells estaven amagats en un cabàs de cotxet per bebès on hi havia una nina que simulava un nadó i que ajudava a tapar els productes sostrets. Després de fer les gestions per determinar l'origen dels objectes, els mossos van constatar que s'havien furtat de diversos supermercats de Manresa.
 
Els agents van detenir als quatre ocupants del vehicle com a presumptes autors d'un delicte de furt, ja que el valor total dels objectes sostrets superava els 400 euros. Els detinguts, tots ells amb antecedents, van passar el dia 14 d'agost a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.