Agents de la Policia Local de Manresa van detenir divendres a la tarda un jove de 19 anys, veí de la ciutat, amb nombrosos antecedents, a qui se li va imputar un delicte de robatori amb violència.
La detenció es va produir a 2/4 de 6 de la tarda, tot i que els fets van tenir lloc a les 3, quan la sala del 092 va rebre una trucada informant que una senyora acabava de ser víctima del robatori de la seva bossa pel procediment de l'estrebada. La sala del 092 va aplegar, tant de la víctima com de persones que van presenciar la fugida, una descripció molt acurada de l'aspecte (alçada, pentinat, color de pell...) i de la roba de l'estrebador, algunes molt precises, com el color dels mitjons i el tipus de sabatilles, una taca en un lloc concret dels pantalons, i d'altres molt peculiars, com una samarreta de futbol d'una selecció estrangera.
Als voltants de les 5, la sala del 092 va rebre la trucada d'un estanc del Centre Històric, que informava que un individu, que coincidia amb la descripció facilitada sobre l'estrebada, acabava d'intentar pagar una compra amb una targeta de crèdit, però que quan el TPV li va demanar el PIN, l'individu va deixar la targeta i va marxar corrents. Una patrulla va comprovar que la targeta en qüestió anava a nom de la persona a qui havien fet l'estrebada anteriorment.
Minuts després, una patrulla va localitzar un jove que coincidia, fil per randa, amb la totalitat de detalls de la descripció facilitada, moment en el que va ser detingut.
Detenen a Manresa un jove de 19 anys per robar una bossa de mà pel mètode de l'estrebada
Societat
La Policia Local de Manresa el va enxampar després que intentés fer una compra amb la targeta sostreta
ARA A PORTADA
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
-
Successos L'ADF rescata el conductor d'una retroexcavadora envoltada per un incendi a Artés Pere Fontanals
-
-
Política El ple de Moià debatrà la modificació urbanística d'El Prat enmig d'una nova protesta ciutadana Pere Fontanals
-
Societat El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord Pere Fontanals
Publicat el
25 d’abril de 2020 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
-
Societat
Aigües de Manresa repararà una avaria al clavegueram de la carretera de Santpedor
-
Societat
Un tram del carrer Sant Antoni Maria Claret quedarà tallat al trànsit aquest dissabte
-
Societat
Tres joves del Bages marxaran al Brasil i França amb els intercanvis de Rotary Club
