Foto del radar a la C-16 amb el vehicle a 172 km/h. Foto: Md'E
Agents de Trànsit de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra de la Regió Policial Central han detingut Manuel C. F., de 30 anys i amb domicili a Berga, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, d'un delicte contra la seguretat viària per negar-se a sotmetre's a les proves d'alcoholèmia i d'un delicte d'atemptat. L'infractor va ser detingut després de circular a 172 km/h per la carretera C16 en un tram on la velocitat màxima és de 100 km/h.
Els fets van passar dimarts 18 de gener. A les 9.00 hores, una patrulla dels Mossos d'Esquadra que realitzava un control de velocitat a la C16, a Puig-reig, va detectar un vehicle que circulava en sentit Barcelona a 172 km/h. Poc després, el conductor va haver d'aturar-se al voral de l'autovia, a l'alçada de Sallent, perquè el vehicle havia quedat sense benzina. L'infractor va abandonar el cotxe amb les portes obertes i sense senyalitzar i es va dirigir a una gasolinera, on va provocar diversos aldarulls per poder obtenir benzina, ja que se li negava en no disposar de recipient homologat per poder-ne transportar.
Moments després, una patrulla de trànsit va localitzar el conductor i se'l va requerir per notificar-li la denúncia d'excés de velocitat i sotmetre'l a les proves de l'alcoholèmia i drogues a les quals, amb una actitud hostil cap els agents, es va negar tot i la simptomatologia evident que presentava.
Per tot plegat, els agents va procedir a la seva detenció. Paral·lelament també se'l va denunciar per la via administrativa per no utilitzar l'armilla reflectant mentre caminava per la calçada, estacionar el vehicle en una zona no habilitada per fer-ho i abandonar el lloc on va aturar-se amb el vehicle sense adoptar les mesures de seguretat reglamentàries.
A l'infractor li consten 21 antecedents policials per danys, atemptat als agents de l'autoritat, maltractament en l'àmbit de la llar, robatoris amb força, furts, lesions i conducció sota els efectes de l'alcohol.
Detenen a Sallent un conductor que anava borratxo i a 172 km/h
El detingut va abandonar el cotxe amb les portes obertes a la C-16 després de quedar-se sense benzina i va provocar aldarulls en una benzinera pròxima. Li consten 21 antecedents policials

ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 19 de gener de 2011 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat Mosaic acompanya 295 persones en processos d'inclusió social i inserció laboral durant el 2024
-
Societat La Generalitat adjudica obres de millora a l'estació d'autobusos de Manresa
-
Societat L'Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat Manresa rep un pla per rehabilitar sis illes d'habitatges al centre històric
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa el Pla Municipal de Lectura per fomentar els hàbits lectors
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural