Agents dels Mossos d'Esquadra de l'oficina de Montserrat, depenent de la comissaria de Manresa, han detingut cinc persones aquest divendres al migdia, a l'aparcament de l'Aeri de Montserrat per quatre delictes de robatori amb força a l'interior de vehicles, un d'ells en grau de temptativa.
Els fets han passat a 2/4 de 2 del migdia quan els treballadors de l'Aeri de Montserrat han divisat un turisme a l'aparcament que han relacionat amb dos robatoris en vehicles que s'havien produït dijous al mateix punt. El primer en arribar al lloc ha estat un agent de la Guàrdia Municipal de Monistrol de Montserrat que s'ha trobat cinc persones que forçaven un vehicle per accedir al seu interior. En una acció decidida, els ha aturat i retingut fins que han arribat pocs minuts després els efectius dels Mossos.
Quan ha arribat la policia catalana, els agents han pogut comprovar que ja havien obert una furgoneta anteriorment i l'havien buidada, de manera que els atribueixen els dos robatoris de dijous, un aquest divendres, i un quart, en grau de temptativa, de quan els ha aturat el guàrdia municipal.
Detenen cinc lladres a l'Aeri de Montserrat gràcies a l'acció decidida d'un guàrdia municipal de Monistrol
Els detinguts estan acusats de quatre robatoris a l'interior de vehicles de l'aparcament de la instal·lació
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2023 a les 16:16
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris