Detenen dos manresans per robar la bossa de mà a un jove al carrer del Carme

Un d'ells el va entretenir mentre que l'altre, d'una forta estrebada, li va prendre la bossa i van fugir corrent

Publicat el 13 de setembre de 2021 a les 14:31
Agents dels Mossos d'Esquadra de Manresa van detenir entre el 11 i 12 de setembre, dos manresans de 25 i 27 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els fets van succeir dissabte, cap a 1/4 d'1 de la matinada, quan un jove va patir un robatori amb violència quan caminava pel carrer del Carme de Manresa. Un desconegut se li va apropar per fer-li una pregunta mentre un altre, per sorpresa, li va sostreure la bossa de mà d'una forta estrebada.

Tot seguit, els dos lladres van fugir corrents amb el botí en direcció a la plaça dels Infants. La víctima ve seguir els lladres fins que van entrar en un edifici. Amb aquesta informació, els agents dels Mossos d'Esquadra van accedir al bloc de pisos i van aconseguir detenir un dels autors. Els agents també van recuperar la bossa de mà amb els tots objectes a l'interior. El segon lladre va ser detingut l'endemà, també a Manresa.

Els detinguts van passar al mateix dia de la seva detenció a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.

[noticia]99194[/noticia]