Agents dels Mossos d'Esquadra de Manresa van detenir entre el 11 i 12 de setembre, dos manresans de 25 i 27 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.
Els fets van succeir dissabte, cap a 1/4 d'1 de la matinada, quan un jove va patir un robatori amb violència quan caminava pel carrer del Carme de Manresa. Un desconegut se li va apropar per fer-li una pregunta mentre un altre, per sorpresa, li va sostreure la bossa de mà d'una forta estrebada.
Tot seguit, els dos lladres van fugir corrents amb el botí en direcció a la plaça dels Infants. La víctima ve seguir els lladres fins que van entrar en un edifici. Amb aquesta informació, els agents dels Mossos d'Esquadra van accedir al bloc de pisos i van aconseguir detenir un dels autors. Els agents també van recuperar la bossa de mà amb els tots objectes a l'interior. El segon lladre va ser detingut l'endemà, també a Manresa.
Els detinguts van passar al mateix dia de la seva detenció a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.
[noticia]99194[/noticia]
Detenen dos manresans per robar la bossa de mà a un jove al carrer del Carme
Societat
Un d'ells el va entretenir mentre que l'altre, d'una forta estrebada, li va prendre la bossa i van fugir corrent
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
13 de setembre de 2021 a
les 14:31
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
-
Societat
Navarcles obté prop de 260.000 euros de la Generalitat per reurbanitzar la plaça del General Prim
-
Societat
Manresa aporta 6.000 euros per ajudar les víctimes dels terratrèmols que han afectat Veneçuela
-
Societat
La Festa Intercultural reunirà aquest dissabte a Manresa la diversitat de 118 nacionalitats
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
