Agents dels Mossos d'Esquadra han detingut quatre joves de 17, 23 i dos de 25 anys com a presumptes autors de la pallissa a un home al carrer Santa Llúcia de Manresa que va tenir lloc dimecres passat. A més, els atribueixen també un delicte de robatori amb violència i un altre de danys.
Els fets van passar dimecres passat al vespre quan un grup d'individus van apallissar a cops de pal un jove al carrer Santa Llúcia. Segons alguns testimonis, els havia amenaçat amb una navalla a la plaça Major, poca estona abans.
Segons la policia catalana, després de la pallissa els quatre individus van robar-li el mòbil i la cartera a la víctima i poc abans li havien causat danys al cotxe.
Detenen quatre joves d'entre 17 i 25 anys relacionats amb la pallissa de Manresa
També els atribueixen un robatori amb violència i danys al cotxe de la víctima
ARA A PORTADA
-
Xavier Mas Craviotto publica «Animals inexpressius»: «A mi el que m'interessa és portar la llengua a l'extrem» Pere Fontanals
-
-
La primera Cursa Antiracista de Manresa omple els carrers amb un clam per la convivència Pere Fontanals
-
Viladordis emociona amb el primer Escape Town: un joc per descobrir la memòria del barri Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 29 de març de 2024 a les 21:05
Actualitzat el 29 de març de 2024 a les 21:12
Et pot interessar
-
Societat Manresa donarà veu a les professionals de les escoles bressol amb la jornada «De mestres a mestres»
-
Societat Els canvis de recorreguts del bus urbà per la transformació del Guimerà arribaran dilluns
-
Societat Talls de trànsit a Manresa dissabte per la primera Cursa Antiracista
-
Societat Tall de trànsit al carrer Pujada del Castell, dissabte al matí
-
Societat Santpedor amplia el suport a famílies amb infants i joves amb el nou Servei d'Intervenció Socioeducativa
-
Societat La Catalunya Central inicia la segona fase de vacunació de tardor amb cita i sense cita prèvia