La Policia Local de Súria va detenir quatre persones la nit del passat divendres, 27 d'abril, acusades d'un delicte de robatori amb força a la zona industrial de Cal Jover. Posteriorment, les diligències del cas van ser assumides pels Mossos d'Esquadra per a la posada a disposició judicial dels detinguts.
Els fets van tenir lloc passada la mitjanit de dijous a divendres, quan una patrulla de la Policia Local, formada per dos agents, es trobava fent tasques de seguretat ciutadana per l'esmentada zona industrial, ubicada als afores del nucli urbà.
En passar per davant de l'empresa Cal Jover, la patrulla va detectar la presència d'una furgoneta i un camió petit que es trobaven estacionats al recinte industrial. A continuació, els agents es van apropar a una de les portes de l'empresa i van observar que el cadenat havia estat trencat.
Els agents van descobrir quatre persones que estaven carregant objectes al camió. Després d'identificar-se com a membres de la Policia Local, els agents van demanar als desconeguts que s'aturessin, però aquests van fugir corrent per la part posterior de l'empresa.
La patrulla va localitzar els desconeguts en una zona d'esbarzers i va procedir a la seva detenció. Els quatre detinguts, d'edats compreses entre 34 i 22 anys, són veïns de Barcelona i Sabadell.
Recuperació d'un telèfon mòbil robat en una estrebada
Les Policies Locals de Súria i de Cardona i els Mossos d'Esquadra van col·laborar en la recuperació d'un telèfon mòbil que havia estat sostret en una estrebada esdevinguda a Súria el passat dilluns, 23 d'abril. La localització dels autors del fet i la recuperació de l'aparell van tenir lloc a Cardona, després d'interrogar els sospitosos.
Detenen quatre persones acusades de robar a Cal Jover de Súria
Societat
Amb edats compreses entre 34 i 22 anys, són veïns de Barcelona i Sabadell
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Stephen Frears arriba aquest divendres a Manresa per inaugurar el Clam i recollir el Premi d'Honor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
Publicat el
30 d’abril de 2012 a
les 14:06
Et pot interessar
-
Societat
El mercat «Ualapop al carrer» tornarà dissabte al barri de la Carretera de Santpedor
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
