Agents de la Policia de la Generalitat- Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) de la Regió Policial Central van detenir ahir dos homes i dues dones, entre 45 i 35 anys, de nacionalitat colombiana i cubana, veïns de Barcelona, que tenien ordres de detenció pendents.
Aquest dimecres, pels volts de les 12 del migdia els mossos estaven fent un control preventiu a l'autopista C-16, dins el terme municipal de Castellbell i el Vilar. Durant l'operatiu, els agents van aturar un vehicle amb cinc ocupants a l'interior que manipulaven diversos objectes.
Un cop a la zona de seguretat els agents van identificar als ocupants, però aquests van donar identitats diverses i no van mostrar cap documentació. Quan els agents van escorcollar el vehicle van localitzar la documentació de dues persones les quals els hi constaven ordres de detenció pendents.
Durant l'escorcoll, els agents també van localitzar gorres, guants, recipients amb xinxetes, un talla-cinturons i punxons, objectes que en ocasions s'utilitzen per cometre furts o robatoris.
Davant d'aquests fets, els mossos van detenir les dues persones amb ordres pendents i els altres ocupants els van portar a comissaria per tal d'identificar-los correctament.
Un cop a dependències policials, els mossos van esbrinar que dues persones més també tenien ordres de detenció.
Finalment, quatre dels cinc ocupants van quedar detinguts per ordres judicials de detenció, i el cinquè es va traslladar a la Policia Nacional de Manresa on va quedar detingut per la llei d'estrangeria.
A més, el conductor del vehicle també va quedar denunciat per un delicte contra la seguretat del trànsit per no haver obtingut mai el permís de conduir i anar sota la influència de substàncies estupefaents.
Els detinguts, amb antecedents per robatoris, han passat aquest dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.
Detenen quatre persones en un control policial al Bages que tenien ordres judicials de detenció pendents
A més, el conductor del vehicle va der denunciat per no haver obtingut mai el permís de conduir i anar sota la influència de substàncies estupefaents
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’abril de 2021 a
les 17:40
Actualitzat el
22 d’abril de 2021 a les
17:45
Et pot interessar
-
Societat
La Bertrana avança a bon ritme i preveu acabar les obres abans de finals d'any
-
Societat
Ampans impulsa la Jornada Talent per captar professionals del sector social a Manresa
-
Societat
Callús projecta un nou espai verd a la Font amb un estudi de la Diputació
-
Societat
Càritas Manresa demana suport per afrontar el procés de regularització de migrants
-
Societat
Manresa inaugura una exposició sobre la fauna del Cardener a l'Espai 7 del Casino
-
Societat
L'ICS acomiada 28 residents en la XVI Jornada de Recerca i Docència a Manresa
