La Policia Local de Manresa ha detingut aquest dissabte a la matinada tres homes per un robatori amb força en un establiment del carrer Saclosa.
Quan faltaven 10 minuts per les 5 de la matinada, un veí va avisar al telèfon d'emergències 092 avisant que veia com tres homes havien aixecat la persiana de la porta d'accés d'un establiment comercial del carrer Saclosa,
Agents de la Policia Local de Manresa van arribar al lloc i dues persones van sortir corrent, portant un calaix de caixa enregistradora, una impressora d'ordinador i una impressora de caixa enregistradora. Els agents van aconseguir detenir-ne un al carrer Tres Roures i l'altre a la plaça de Catalunya. Una vegada a dins de l'establiment van trobar amagat el tercer home que també va ser detingut.
Detenen tres homes que havien entrat a robar a un comerç del carrer Saclosa de matinada
La Policia Local de Manresa els va enxampar amb un calaix de caixa enregistradora, una impressora d'ordinador i una impressora de caixa enregistradora
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2019 a
les 20:41
Actualitzat el
07 de desembre de 2019 a les
20:44
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
