Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 10 d'abril dos homes i una dona de 47, 19 i 18 anys com a presumptes autors de dos robatoris amb força a l'interior de domicili. A dos d'ells també se'ls acusa d'un delicte d'atemptat als agents de l'autoritat.
Els fets van tenir lloc el mateix dia de la detenció. Pels volts de les 9 del matí els Mossos van rebre l'avís d'un veí de Navarcles que acabava de patir un robatori al seu domicili i al dels seus pares. A les dues cases, que comparteixen pati, els autors van forçar el vidre d'una porta i, un cop dins, van sostreure bicicletes, motos, eines, electrodomèstics i menjar. Quan van arribar els agents van esbrinar que en un bloc de pisos molt proper hi podrien viure els presumptes autors.
Els agents van fer comprovacions a cadascun dels pisos del bloc i, en tres d'ells, van localitzar els objectes sostrets. Davant d'això, els agents van detenir tres persones com a presumptes autores dels dos robatoris amb força. A dos d'ells també se'ls va detenir per atemptat als agents, ja que durant la detenció van empentar i agredir lleument als agents.
Els detinguts van passar el dia 11 a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Detenen tres persones per dos robatoris amb força en domicilis de Navarcles
Els presumptes lladres vivien en un bloc de pisos molt proper als domicilis d'on van endur-se bicicletes, motos i electrodomèstics
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2022 a les 19:23
Actualitzat el 13 d’abril de 2022 a les 19:29
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer Pujada del Castell de Manresa, dijous al matí
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Sant Fruitós, dijous vinent
-
Societat Esporga de seguretat als passeigs de Pere III i del Riu de Manresa a partir del 25 de juny
-
Societat Tall de trànsit al carrer Pau Claris per obres al clavegueram a partir de dilluns
-
Societat Detenen Victoire Ingabire, activista ruandesa vinculada al Memorial Flors Sirera
-
Societat Veïns de la Figuerola de Castellnou denuncien que se'ls nega la fibra tot i estar en un projecte amb fons europeus