Agents de la Policia Local van detenir dimarts a la tarda un veí de Manresa de 18 anys a qui van imputar un delicte de desobediència a agents de l'autoritat. Els fets van ocórrer a 2/4 de 7 de la tarda, quan una patrulla va detectar al carrer de Pompeu Fabra tres joves asseguts al terra, mirant els telèfons mòbils.
En demanar-los què hi feien, dos dels joves van manifestar que aprofitaven una xarxa wifi d'una botiga per connectar-se a Internet, però que ja marxaven cap a casa, mentre que un tercer va manifestar que a ell li era igual el confinament i les denúncies, i que no pensava anar a casa.
Un cop els agents van consultar les dades del jove a l'aplicació informàtica policial van constatar que li constaven en les darreres setmanes 16 denúncies (10 administratives i 6 penals) a més d'una detenció, tot pel mateix motiu, no obeir ni el confinament ni els agents de forma reiterada, motiu pel qual van procedir novament a la detenció i a la imputació i investigació d'un presumpte delicte continuat de desobediència.
[noticiadiari]9/89547[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
Detenen un jove de Manresa que acumulava 16 denúncies i una altra detenció per desobeir el confinament
El noi, de 18 anys, es trobava assegut al terra amb el mòbil al carrer Pompeu Fabra
ARA A PORTADA
-
-
-
Una baralla al Guardiolenca - Balsareny de Tercera acaba als jutjats per diverses agressions Pere Fontanals
-
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia Pere Fontanals
-
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal Redacció
Publicat el 08 d’abril de 2020 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat
Cal Ton Bató es remodela per oferir lloguer social a famílies joves al Poble Vell de Súria
-
Societat
Manresa inicia millores en quinze trams de camins rurals amb una inversió de 47.000 euros
-
Societat
Mor Secundí Soldevila, exalcalde de Navarcles, als 89 anys
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada sobre cognició i salut
-
Societat
Sant Fruitós recupera un antic camí rural i millora la connexió amb Torroella de Baix
-
Societat
L'Escola Sant Ignasi de Manresa recapta 545 euros per La Marató amb una caminada solidària
