La Guàrdia Civil va detenir dilluns passat un manresà de 56 anys mentre circulava per la N-II a l'altura de Bujaraloz (Monegros) amb un vehicle carregat amb el material necessari per a crear un cultiu de marihuana. La pista que va portar els agents a inspeccionar-lo va ser la forta olor de marihuana que sortia de l'interior del vehicle, després que l'haguessin aturat per circular de forma erràtica i amb clars indicis de circular amb excés de càrrega
En obrir el maleter, els agents van localitzar diverses caixes de cartró amb làmpades al·lògenes, extractors d'aire i diverses eines que es fan servir per al cultiu de la marihuana. També van intervenir dues caixes de planters que contenien un total de 208 plantes de cannabis sativa en la seva primera fase de creixement, una defensa extensible metàl·lica, tres navalles i una caixa amb nou cigars de marihuana, segons ha informat la Guàrdia Civil.
El conductor i únic ocupant del vehicle va ser detingut per un presumpte delicte contra la salut pública i tràfic de drogues.
Detenen un manresà a Bujaraloz que portava al cotxe material per crear un cultiu de marihuana
La Guàrdia Civil li va intervenir 208 plantes de cannabis, làmpades, extractors d'aire i diverses eines, a més d'algunes armes
ARA A PORTADA
-
«Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics» Pere Fontanals
-
Manresa commemorarà els 50 anys de les últimes detencions franquistes amb un programa coral Pere Fontanals
-
-
-
El Clam 2025 se centra en la memòria democràtica i alerta sobre el ressorgiment del feixisme Pere Fontanals
Publicat el 05 de març de 2020 a les 00:07
Actualitzat el 05 de març de 2020 a les 00:12
Et pot interessar
-
Societat Endesa invertirà 250.000 euros a Pineda de Bages per millorar la xarxa elèctrica
-
Societat Un sopar per llepar-se'n els dits: 180 persones celebren les varietats de tomàquet del Bages
-
Societat Sant Salvador de Guardiola millora el servei postal amb noves bústies a Ca l'Esteve
-
Societat L'Espai Quico Mestres de la Torre Santa Caterina torna a agafar embranzida
-
Societat Biomarcadors i diferències socials, claus per superar els cent anys
-
Societat El Lledoner de Sant Fruitós guanya deu noves places públiques per a gent gran