Aquesta matinada de dimarts, agents de la Policia Local de Manresa van detenir un menor d'edat com a presumpte autor d'un robatori amb força i han pogut recuperar la caixa enregistradora que avia sostret d'un comerç.
Els fets van passar a 1/4 d'1 de la matinada quan una patrulla que circulava pel carrer de la Sèquia va ser alertada per uns veïns que deien que hi havia lladres a l'interior d'una perruqueria.
En acostar-s'hi, els agents van sorprendre tres joves que sortien de l'establiment amb una caixa enregistradora i que fugien del lloc. En aquell moment va iniciar-se una persecució, amb el suport d'altres patrulles que s'hi van afegir, que va finalitzar amb la intercepció i detenció d'un dels joves que havia fugit en direcció a la plaça Bonavista. A més a més, es va poder recuperar la caixa enregistradora sostreta.
Posteriorment, els agents van confirmar que els individus havien forçat la persiana i la porta de la perruqueria per accedir al seu interior i que, un cop a dins, havien regirat calaixos i el mostrador.
Detenen un menor d'edat per robar de nit en una perruqueria
La Policia Local de Manresa també va aconseguir recuperar una caixa enregistradora que s'havia endut de l'establiment
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2016 a les 21:54
Actualitzat el 12 de gener de 2016 a les 21:58
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
