Agents dels Mossos d'Esquadra de la Unitat d'Investigació de la comissaria de Manresa van detenir el dia 8 d'agost a un menor de 17 anys veí de Manresa, com a presumpte autor d'un robatori tipus estrebada de bossa de mà, ocorregut el dia 13 de juliol a l'interior d'un vagó dels Ferrocarrils de la Generalitat, quan el tren es trobava parat a Sant Vicenç de Castellet.
La víctima, una dona jove que viatjava de Manresa a Martorell i dos testimonis que també van presenciar els fets, van explicar a la policia que es tractava de 3 joves, dos dels quals acompanyaven a qui va fer l'acció d'estirar-li la bossa de mà. A continuació els tres van baixar del tren ja que es trobava aturat i van marxar corrents per la població de Sant Vicenç de Castellet.
Les investigacions van permetre identificar a l'autor i els dos amics que l'acompanyaven, essent clau la col·laboració ciutadana, per les descripcions facilitades pels testimonis. A més, el mateix dia els tres joves van ser identificats per la policia local de Sant Vicenç de Castellet.
La víctima portava a la bossa de mà documentació, pocs diners i altres objectes personals.
El mateix presumpte autor dels fets va admetre davant la policia haver comès el robatori, exculpant els seus acompanyants.
El detingut va ser deixat en llibertat el mateix dia 8 d'agost, a instàncies de la Fiscalia de Menors de Barcelona i lliurat al seu tutor legal.
Detenen un menor per una estrebada al tren a Sant Vicenç
Els fets van passar el 13 de juliol i la investigació ha fet que Mossos l'enxampés aquest passat 8 d'agost
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 10 d’agost de 2012 a les 16:15
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics