Agents dels Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge passades les 5 de la matinada un menor de 16 anys per un delicte de robatori amb força, per rebentar la porta metàl·lica de l'estanc del carrer Saclosa de Manresa i haver-hi robat una bossa de tabac i els diners que hi havia a la caixa. Dos joves més van aconseguir escapar, però la policia en té identificat un d'ells.
Els fets van passar sobre les 5 de la matinada quan un veí del carrer Saclosa va advertir al telèfon d'emergències explicant que tres nois estaven forçant la porta de l'estanc que hi ha en aquest carrer, molt a prop de la plaça Catalunya. Un cop van arribar els Mossos al lloc dels fets els tres joves van fugir corrent, però els agents van poder-ne detenir un d'ells, un noi de 16 anys, al carrer del Bruc. El noi portava una quantitat alta de diners, que previsiblement havia sostret de la caixa de l'estanc.
En la fugida els joves van deixar estar una bossa de plàstic gran que en el seu interior tenia diversos cartons de tabac i eines que es podrien fer servir per forçar portes. Els agents van comprovar, a més, que la porta de l'estanc havia estat forçada.
A partir de la identificació, pocs minuts després una patrulla dels Mossos va donar l'avís sobre un dels sospitosos a la plaça Valldaura. Tot i que no es va arribar a atrapar, els agents van fer una identificació positiva d'ell, un jove de 18 anys amb nombrosos antecedents policials, de manera que es preveu practicar la detenció en les properes hores.
Detenen un noi de 16 anys per robar a l'estanc del carrer Saclosa, de matinada, rebentant la porta
Societat
Dos joves més van poder fugir, però els Mossos d'Esquadra n'han identificat un d'ells, de 18 anys i amb nombrosos antecedents
ARA A PORTADA
-
-
Societat Un acord d'última hora entre l'Ajuntament de Manresa i la Sareb atura el desallotjament del Bloc10 Pere Fontanals | Marina Amposta
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es desvincula «totalment» del desplegament dels Mossos al Bloc10 Pere Fontanals
-
Política Els Comuns exigeixen la compareixença de Parlon per l'actuació dels Mossos al Bloc10 de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
15 de desembre de 2019 a
les 12:52
Et pot interessar
-
Societat
Cent cinquanta activistes defensaran el Bloc10 de la PAHC durant la nit amb una acampada
-
Societat
Santpedor adjudica per 1,35 milions les obres de la coberta de la Sala Cal Llovet
-
Societat
La PAHC Bages ocupa un bloc de la SAREB a Manresa abandonat des de fa més de deu anys
-
Societat
Creu Roja al Bages estrena la nova seu del carrer de Saclosa de Manresa
-
Societat
Manresa tancarà el Camí dels Corrals durant sis dies per estabilitzar el talús
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa tractarà un centenar de xiprers del cementiri i l'ermita del Guix
