Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns a 2/4 de 9 del matí un home de 36 anys a Sant Vicenç de Castellet acusat d'una agressió sexual a un familiar seu, segons ha pogut saber NacióManresa.
La detenció es va portar a terme a casa seva. L'home continua detingut a la comissaria de la policia catalana de Manresa a l'espera de passar a disposició judicial del jutjat en funcions de guàrdia de Manresa, segurament aquest proper dimecres.
Com que l'actuació encara no ha arribat a la seu judicial, els Mossos d'Esquadra no han facilitat cap informació, més enllà de confirmar la detenció.
Detenen un veí de Sant Vicenç de Castellet acusat de violar un familiar seu
Societat
L'home, de 36 anys, va ser detingut dilluns al matí a casa seva i passarà a disposició ju8dicial aquest dimecres
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
15 de novembre de 2022 a
les 16:28
Actualitzat el
15 de novembre de 2022 a les
16:33
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
