Després de buscar per terra i aire, els agents dels Mossos d'Esquadra de la Regió Policial Central han aconseguit trobar i detenir la presumpta autora de la mort d'una veïna del Pont de Vilomara i Rocafort. La detinguda, de 32 anys d'edat, és cosina de la víctima mortal.
[noticia]91983[/noticia]
La dona ha mort per una ganivetada al coll. Quan els Mossos han rebut l'avís, la presumpta autora de l'homicidi havia fugit per una zona boscosa propera a la casa on s'han produït els fets. La policia catalana ha iniciat la cerca amb un helicòpter que sobrevolava la zona a molt baixa altura, i per agents dels ARRO que feien la cerca a peu. Després de més d'una hora, finalment, la presumpta autora de la ganivetada mortal ha estat detinguda.
Segons ha pogut saber NacióManresa, l'homicidi s'hauria produït al número 701 del carrer 12 de la urbanització Marquet Paradís, on la difunta vivia amb el seu home i dos fills, un dels quals menor d'edat. Segons han apuntat alguns veïns, es tracta d'una família molt reservada amb la que gairebé no tenien contacte.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ru1YCqL3ef0[/youtube]
Els fets, segons fonts policials, s'han produït pels volts de les nou del matí, quan els Mossos han estat requerits per adreçar-se al domicili en qüestió, on hi estava havent una discussió familiar entre les dues cosines, que ha acabat amb la mort d'una d'elles per degollament. Els agents de la Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Central s'han fet càrrec de la investigació per aclarir les circumstàncies de la mort.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=21wB0vHAVX8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fCpjacg7VoI[/youtube]
Recordem que el passat 24 d'abril els Mossos van detenir un home al mateix municipi (en aquest cas, a la urbanització River Park) acusat de matar, amb arma blanca, la dona amb qui compartia domicili.
Detenen una dona acusada de matar la seva cosina d'una ganivetada al coll al Pont de Vilomara
Els fets han tingut lloc aquest matí de dijous a la urbanització Marquet Paradís
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
Bacardit busca el vistiplau de Junts a Manresa per explorar una candidatura unitària el 2027 Redacció
-
Publicat el 02 de juliol de 2020 a les 12:30
Actualitzat el 03 de juliol de 2020 a les 12:03
Et pot interessar
-
Societat
La Catalunya Central fa balanç del primer any del Comitè de Direcció Infermera
-
Societat
Sant Fruitós de Bages homenatja les víctimes de l'Holocaust a l'Espai de la Memòria
-
Societat
Més de 500 alumnes ompliran Manresa pel Dia Escolar de la No Violència i la Pau
-
Societat
Aturat el segon intent de desnonament d'una família amb tres fills a Moià
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà a Manresa el 26 de febrer
-
Societat
L'EAP Moià–Castellterçol incorpora un pediatre estable a jornada completa
