Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dilluns al matí una dona acusada de violència en l'àmbit de la llar per haver llançat un got de vidre al cap de la seva filla de 15 anys causant-li una ferida sagnant.
Sobre 1/4 de 8 del matí, una patrulla de la Policia Local va ser requerida pel personal d'ambulància del SEM per tal de rebre suport a un servei d'assistència a una menor ferida a la via pública.
Arribats al lloc, al passeig de Pere III, 87, una noia de 15 anys presentava una ferida sagnant al front i un estat manifest d'angoixa. La menor va explicar als agents que la ferida li havia estat causada per la seva mare al llançar-li un got de vidre al cap, després d'haver discutit.
Els agents es van adreçar al domicili de la mare per tal de contrastar la versió de la menor i quan van arribar la van trobar en un acusat estat d'intoxicació etílica. Efectuada una inspecció de l'habitatge, els agents van trobar restes de vidres trencats al terra.
Després de valorar les versions i realitzada una composició de fets, els agents van procedir a la detenció de la mare, per un delicte de violència física en l'àmbit de la llar. La menor ferida va ser traslladada a l'hospital de Sant Joan de Deu per a la seva valoració mèdica i posteriorment va restar sota l'emparament d'una familiar propera que la va acompanyar en tot moment.
La dona detinguda va ser trasllada a la comissaria dels Mossos d'Esquadra per a la continuació de les diligències.
Detenen una dona per estampar-li un got al cap a la seva filla de 15 anys i enviar-la a l'hospital
Societat
Els fets van passar dilluns al matí en un pis del passeig Pere III de Manresa
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
03 de setembre de 2019 a
les 21:08
Actualitzat el
03 de setembre de 2019 a les
21:12
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
