Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dissabte al migdia un home de 21 anys, sense domicili conegut, a qui l'imputa un delicte lleu de furt.
El detingut va entrar en un supermercat i va comprar un refresc i una bossa de patates, però al passar per l'arc de detecció va sonar l'alarma, ja que duia la motxilla plena de pots de vidre de tonyina, amb un valor de 125 euros.
La direcció del supermercat va trucar la Policia Local que va enviar una patrulla i va detenir el jove, estranger, en no poder acreditar cap domicili ni fiança.
Detingut a Manresa amb 21 pots de tonyina de vidre sostrets d'un supermercat
Quan va passar per l'arc de detecció va sonar l'alarma
ARA A PORTADA
-
Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza Pere Fontanals
-
El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem Pere Fontanals
-
-
La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa Pere Fontanals
-
L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals Pere Fontanals
Publicat el 05 de juliol de 2020 a les 13:46
Et pot interessar
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós
-
Societat Montserrat perd Sebastià Bardolet, l'abat de la successió difícil de Cassià Just
-
Societat Treballs de manteniment en un tram camí dels Casals, al Poal, a partir de dimarts
-
Societat L'Ajuntament de Manresa homenatja Manuela Diaz Solà pel seu centenari