Agents de la Policia Local de Manresa van detenir la matinada de dissabte un home de 38 anys, veí de Manresa, amb antecedents per tràfic de drogues, a qui s'investiga per un presumpte delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.
A 2/4 de 2 de la matinada, quan dues patrulles de la Policia Local efectuaven un control de verificació del confinament nocturn a la Bonavista, van aturar un vehicle i el conductor no va saber justificar perquè es trobava al carrer en horari restringit, alhora que es mostrava molt nerviós.
Un dels agents va veure un embolcall petit, dels que s'usen per embolicar cocaïna, entre el seient del conductor i la porta. En l'escorcoll posterior, els agents van trobar dos embolcalls més grossos sota del seient, plens del que semblava cocaïna. De forma espontània l'home va confirmar que efectivament era cocaïna, però que no era seva i que ell només la transportava.
Atesa la quantitat de droga trobada -el pesatge dels embolcalls va sumar un total net de 201 grams- l'home va ser detingut.
Detingut a Manresa un home que duia més de 200 grams de cocaïna al cotxe
Societat
La Policia Local de Manresa el va enxampar en un control de verificació de confinament nocturn a la Bonavista
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
15 d’agost de 2021 a
les 14:12
Actualitzat el
15 d’agost de 2021 a les
14:17
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
