Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 33 anys com a presumpte autor d'un delicte contra la sanitat pública i frau elèctric. En un comunicat, els Mossos expliquen que la detenció és el resultat d'una investigació que es va iniciar al gener, després de tenir coneixement de l'existència d'una plantació de marihuana en unes instal·lacions a Monistrol de Calders que estaven en desús.
Després d'una sèrie de vigilàncies per recollir indicis del cultiu, els agents van escorcollar les instal·lacions i van localitzar 2.985 plantes de marihuana, deu quilos de cabdells preparats per distribuir i 200 euros en efectiu. El valor de la marihuana intervinguda al mercat il·lícit és d'uns 290.000 euros.
Les plantes estaven distribuïdes en diferents estances i tenien una complexa instal·lació amb ventiladors, aparells d'aire condicionat, focus i altres estris per afavorir el seu cultiu. En el moment de l'entrada els Mossos no van localitzar ningú, però van continuar fent gestions a la població, i poc després van localitzar i detenir un home per la seva presumpta relació amb els fets.
El detingut passarà a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa en les pròximes hores.
Detingut a Monistrol de Calders per cultivar gairebé 3.000 plantes de marihuana
Societat
També es van localitzar deu quilos de cabdells de marihuana preparats per distribuir i diners en efectiu
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
19 de març de 2024 a
les 17:42
Actualitzat el
19 de març de 2024 a les
17:48
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
