La Policia Local de Manresa i els Mossos d'Esquadra van detenir divendres a la tarda un home com a presumpte agressor de la seva exparella, per un delicte de violència masclista.
Els fets van passar divendres poc després de les 5 de la tarda quan un testimoni dels fets va advertir la Policia Local de l'agressió d'un home a la seva exparella. Quan els agents van arribar al lloc dels fets van comprovar que la dona tenia contusions recents, però que l'home no es trobava al lloc.
Els agents van iniciar una cerca pels carrers propers fins que el van trobar i el van detenir per un delicte de violència en l'àmbit de la llar. Els Mossos d'Esquadra es van fer càrrec del detingut.
Detingut per agredir la seva exparella en ple carrer a Manresa
Els fets van passar divendres a la tarda a la carretera de Cardona
ARA A PORTADA
-
Un centenar llarg d'activistes de la PAHC acampen a Sant Domènec per exigir l'expropiació del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Irrompen a Solvia de Barcelona per exigir l'aturada dels desnonaments al Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
L'arxivament de la denúncia sobre l'escorxador de Moià sacseja la consulta del polígon del Prat Pere Fontanals
Publicat el
22 d’agost de 2021 a
les 09:14
Et pot interessar
-
Societat
Tall de trànsit al passeig de la República per les obres de millora del paviment
-
Societat
Althaia impulsa l'exercici terapèutic per millorar la qualitat de vida de pacients amb càncer
-
Societat
El Bages impulsa un programa de teatre fòrum per repensar les cures en clau comunitària
-
Societat
La Clínica Sant Josep estrena una Unitat de Memòria pionera a la Catalunya Central
-
Societat Sant Fruitós celebra la 7mana de l'Arròs amb propostes gastronòmiques locals
-
Societat
L'alumnat de l'Institut Lacetània impulsa activitats per fomentar el català a escoles de Manresa
