Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir el 23 d'abril Miguel Angel VM, de 39 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Sant Vicenç de Castellet, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força.
La investigació es va iniciar el 7 de setembre de 2011, quan es va denunciar a la comissaria dels mossos de Manresa el robatori de diversos efectes en uns pisos en construcció al carrer Joc de la Pilota de Manresa.
Segons consta a la denúncia, ja es va produir un primer robatori el mes de maig, en el qual en van endur el cablejat de l'ascensor i algunes calderes. En aquell moment no es va interposar denúncia pels fets.
El mes de setembre, però, el robatori va ser molt més elevat i va causar nombrosos desperfectes. En aquesta segona ocasió, es van endur tot el cablejat de coure de la instal·lació de gas, llum i aigua, diversos lavabos, portes i les calderes de tots els pisos. El denunciant va valorar el material i els desperfectes en uns 150.000 €.
Les proves recollides al lloc dels fets i les gestions realitzades pels agents, van permetre concloure que el presumpte autor dels fets havia estat Miguel Ángel VM, que va ser detingut el dia 23 a Manresa.
El detingut va passar a disposició judicial al jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa el dia 24 d'abril i va quedar en llibertat amb càrrecs.
Detingut per robar en uns pisos en construcció per 150.000 euros
En dues ocasions, el maig i el setembre de 2011, al carrer Joc de la Pilota de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’abril de 2012 a les 20:22
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà