Agents de la policia local van detenir la matinada de dilluns a dimarts un veí de Manresa de 32 anys a qui van imputar un delicte de danys.
Els fets van ocórrer als voltants de les tres, quan la sala del 092 va rebre una trucada informant que hi havia un jove calant foc a la cantonada entre el Passeig de Pere III i el carrer Sèquia.
D'immediat s'hi van adreçar diverses patrulles, una de les quals es trobava molt propera i va sorprendre l'individu calant foc a uns cartrons i posant-los a dos contenidors, motiu pel qual van detenir-lo.
Tot i la intervenció dels agents que van intentar contenir les flames amb els extintors dels cotxes patrulla fins l'arribada dels bombers, els contenidors van patir desperfectes.
Detingut quan intentava cremar dos contenidors
Els fets van passat la matinada de dilluns a dimarts al Passeig
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
24 d’agost de 2016 a
les 17:27
Actualitzat el
24 d’agost de 2016 a les
17:28
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
