Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest divendres a 3/4 de 8 del vespre un manresà de 42 anys després que ferís al braç un cambrer del passeig Pere III de Manresa llançant-li un vas de vidre. De fet, l'home va llançar diversos gots contra els cambrers, però només un hi va impactar.
Els fets es van precipitar quan els cambrers van negar l'entrada a l'establiment a l'home, que presentava símptomes d'estar sota els efectes de substàncies estupefaents. L'home, que anava en un grup de mitja dotzena de persones, va respondre la negativa llançant vasos de vidre contra els cambrers, un dels quals va impactar contra el braç d'un d'ells, causant-li una lesió de poca consideració.
Quan van arribar les patrulles dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local, l'home va marxar del lloc, però poc després va tornar-hi, de nou, amb la intenció d'entrar al restaurant. Els agents van barrar-li el pas, el van reduir i el van detenir per desobediència a agents de l'autoritat.
Fins al lloc també s'ha va adreçar una dotació del SEM, que va atendre el cambrer lesionat.
Detingut un manresà que va ferir un cambrer del Passeig llançant-li un vas de vidre
Els cambres li havien denegat l'accés a l'establiment en veure que presentava símptomes d'estar sota els efectes de substàncies estupefaents
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 13:49
Et pot interessar
-
Societat
La Caravana de la Bondat de Sor Lucía porta 21 vehicles sanitaris a Ucraïna
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
Els barris es rebel·len contra l'anonimat i reconstrueixen la vida en comú
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
