Agents de la Policia Local de Manresa van detenir divendres al matí un jove de 19 anys, amb domicili a Manresa, amb diversos antecedents, minuts després de ser sorprès quan intentava forçar la porta d'un local al Centre Històric de Manresa.
A 2/4 de 6, un dels agents que estava de servei a l'Ajuntament va sentir uns cops procedents del carrer, i en sortir a la Plaça Major va poder comprovar com un jove estava intentant forçar la porta d'un local, donant puntades de peu primer, i fortes empentes després.
L'agent va adreçar-se al lloc i el jove, en veure'l, va fugir corrents. L'agent va passar l'avís a la Sala del 092 i a les patrulles, una de les quals, molt a prop de la zona, va localitzar-lo a la Plaça del Carme on el jove, novament, va intentar fugir, havent de ser perseguit pels agents, interceptat i reduït, doncs el jove oferia resistència activa intentant fer-se escàpol i evitar ser detingut.
[noticia]95722[/noticia]
[noticia]95725[/noticia]
Detingut un noi de 19 anys per un intent de robatori amb força en un local de la plaça Major
Societat
Els fets van passar divendres a 2/4 de 6 del matí
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
13 de febrer de 2021 a
les 12:04
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
