El passat dijous, 13 de desembre, agents dels Mossos d'Esquadra van detenir a dos joves al c/ Doctor Esteve de Manresa, com a presumptes autors d'un delicte de furt. Una patrulla de paisà cap a les 5 de la tarda, va veure com uns joves traginaven uns radiadors cap a un vehicle, provinents d'un edifici de nova construcció. Quan els policies es van identificar els dos homes van donar versions contradictòries sobre l'origen dels radiadors. Finalment van reconèixer que els havien agafat d'un edifici nou on no hi viu ningú. En total eren 6 radiadors amb un valor aproximat de 700 euros. Com que l'accés a l'edifici ja havia estat forçat dies abans se'ls atribueix un delicte de furt. Els detinguts són Josue BG, 24 anys, amb antecedents i veí de Manresa; Abraham Josue CV, 21 anys, sense antecedents i veí de Manresa.
Els dos detinguts van passar a disposició del jutjat de guàrdia de Manresa qui va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Detinguts per sostreure radiadors d'un edifici de nova construcció
Els fets van passar al carrer Doctor Esteve de Manresa aquest dijous a les 5 de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2012 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
