La segona nit temàtica de l'exposició del concurs fotogràfic Viatgers Manres ans 2011 tindrà lloc aquest dimarts, 11 d'octubre, a les 8 del vespre, al Centre Cívic Selves i Carner.
Mònica Vilaseca, mestra i bona coneixedora del Marroc, i l'arquitecta i incansable viatgera Montse Llorens oferiran una sessió titulada "Essència Amaziga. Marroc molt més que el desert", que permetrà descobrir l'arquitectura i la cultura bereber.
Viatgers Manresans és una iniciativa de Foto Art Manresa i l'Ajuntament de Manresa, amb col·laboració de la Llibreria Parcir, la Biblioteca del Casino i el suport de la Diputació de Barcelona.
El passat 4 d'octubre, una vintena de persones ja van viatjar a través de les explicacions i imatges que va oferir Wilfred Angurell del seu viatge de descoberta de l'ètnia indígena Yanomami, a la selva amazònica entre Venezuela i Brasil, durant la primera nit temàtica de viatges emmarcada dins de l'esmentada exposició.
Per més informació: Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14-16) els matins de 10 a 14 h i les tardes de 16 a 21 h) o trucar al tel. 93 872 74 77.
Dijous, xerrada i projecció de fotos sobre la cultura berber
Tindrà lloc a les 8 del vespre al Centre Cívic Selves i Carner
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2011 a les 14:49
Et pot interessar
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al Parc de Puigterrà amb sis nous punts de llum led eficients
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
-
Societat
Sant'Egidio obre un punt solidari a Sant Domènec per recollir regals i aliments de Nadal
-
Societat
El Baxi Manresa porta l'esperit solidari al Far d'Ampans i a pediatria d'Althaia
