L'Ajuntament de Manresa ha informat que a partir del proper dilluns comencen els treballs de pavimentació dins les obres de Millora de l'Accés al Camí de la Cova. Per aquest motiu, durant deu setmanes, es tallarà el Camí de la Cova, entre el carrer Sant Marc i l'accés al Centre d'Espiritualitat de la Cova.
L'accés i sortida de vehicles, de menys de 3,5 tones, de veïns i al Santuari i Centre d'Espiritualitat de la Cova es farà des del carrer Nou de Santa Clara. Aquest accés i sortida de vehicles es regularà en pas alternatiu amb semàfors d'obra.
L'itinerari de vianants recomanat per accedir al Camí de la Cova des del carrer Sant Marc - Passeig del Riu serà pel carrer Camí de la Vall del Paradís.
L'actuació es completarà amb l'ampliació de la parada de busos turístics al passeig del Riu, situada entre el carrer Sant Marc i la Baixada de la Reforma.
[naciomanresa]
Dilluns comencen els treballs de pavimentació a l'accés del Camí de la Cova
Societat
Durant l'actuació es tallarà la via entre el carrer Sant Marc i l'accés al Centre d'Espiritualitat de la Cova
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
Política El govern de Manresa desautoritza Valentí i nega que el representés a la celebració de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa titlla de «vergonya» l'assistència del govern a l'acte del Dia de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política Avenç Nacionalista acusa ERC de «lerrouxisme» per la presència del govern de Manresa a la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
Publicat el
26 de gener de 2024 a
les 19:09
Actualitzat el
26 de gener de 2024 a les
19:14
Et pot interessar
-
Societat
Manresa programa dos mesos d'activitats per parlar de la mort digna i el dol
-
Societat
Manresa reactiva els Patis oberts a tres escoles per a infants i joves de fins a 14 anys
-
Societat
Santpedor celebra la segona Tardor Feminista amb activitats d'octubre a desembre
-
Societat
El Col·legi de Metges debatrà a Manresa els efectes del canvi climàtic en la gent gran
-
Societat
Slow Food Catalunya Central cerca aliments descartats per al sopar Gastrorecup
-
Societat
El Consorci del Bages renova 590 contenidors en onze municipis per millorar el reciclatge
