Imatge d'arxiu de la primera edició del concurs. Foto: JCI
Aquest dissabte al matí es portarà a terme la segona edició del concurs "Joves a Debat, digues la teva" en anglès que organitza la Jove Cambra Internacional de Manresa. El concurs tindrà lloc aquest dissabte de 11 a 13 hores a l'auditori de la fundació Caixa Manresa (plana de l'Om, 6). El premi per a l'equip guanyador de Manresa serà de 300 euros i per al segon i tercer classificat hi haurà un pack de llibres de pronuncia de Cambridge University Press.
El programa nacional, que es porta a terme a diverses Joves Cambres de Catalunya, consta d'un curs de debat en el qual els assistents van poder aprendre a parlar en públic i desenvolupar habilitats comunicatives, i el concurs d'aquest dissabte, on els participants podran posar en pràctica les habilitats apreses al curs.
El jurat està format per Miquel Angel Castillo, profesor d'anglès de l'Escola Oficial d'Idiomes de Manresa; Ian Miller, nascut a Mascheter i professor a Manresa d'anglès des de fa més de 40 anys; la professora d'anglès Teresa Rius, Jacqueline Borrell, que fa 10 anys que viu a Manresa i Martina Tichenor de JCI Serbia.
El concurs "Joves a Debat" s'organitza també a 12 ciutats catalanes des de l'abril fins al setembre com són Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, Terrassa, Sabadell, Igualada, Sant Cugat del Vallès, Vic, Vilafranca del Penedès i Vilanova i Geltrú. Els guanyadors de Manresa podran participar a la fase final catalana que tindrà lloc l'octubre de 2011. L'equip campió de la final rebrà un premi de 1000 euros i la possibilitat de representar Catalunya al concurs de debat europeu de l'any vinent.
Dissabte té lloc el segon concurs de debat en anglès
Serà a l'Auditori de Fundació Caixa Manresa
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
07 d’abril de 2011 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
