Imatge d'arxiu de la primera edició del concurs. Foto: JCI
Aquest dissabte al matí es portarà a terme la segona edició del concurs "Joves a Debat, digues la teva" en anglès que organitza la Jove Cambra Internacional de Manresa. El concurs tindrà lloc aquest dissabte de 11 a 13 hores a l'auditori de la fundació Caixa Manresa (plana de l'Om, 6). El premi per a l'equip guanyador de Manresa serà de 300 euros i per al segon i tercer classificat hi haurà un pack de llibres de pronuncia de Cambridge University Press.
El programa nacional, que es porta a terme a diverses Joves Cambres de Catalunya, consta d'un curs de debat en el qual els assistents van poder aprendre a parlar en públic i desenvolupar habilitats comunicatives, i el concurs d'aquest dissabte, on els participants podran posar en pràctica les habilitats apreses al curs.
El jurat està format per Miquel Angel Castillo, profesor d'anglès de l'Escola Oficial d'Idiomes de Manresa; Ian Miller, nascut a Mascheter i professor a Manresa d'anglès des de fa més de 40 anys; la professora d'anglès Teresa Rius, Jacqueline Borrell, que fa 10 anys que viu a Manresa i Martina Tichenor de JCI Serbia.
El concurs "Joves a Debat" s'organitza també a 12 ciutats catalanes des de l'abril fins al setembre com són Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, Terrassa, Sabadell, Igualada, Sant Cugat del Vallès, Vic, Vilafranca del Penedès i Vilanova i Geltrú. Els guanyadors de Manresa podran participar a la fase final catalana que tindrà lloc l'octubre de 2011. L'equip campió de la final rebrà un premi de 1000 euros i la possibilitat de representar Catalunya al concurs de debat europeu de l'any vinent.
Dissabte té lloc el segon concurs de debat en anglès
Serà a l'Auditori de Fundació Caixa Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2011 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
